söndag 7 augusti 2016

Välkommen till min blogg!

Vad roligt att du har hittat hit!
Mitt mål med denna blogg är ingen enkel uppgift men det är inte min grej att backa för svåra uppgifter.
Jag vill inspirera så många som möjlig att våga utmana sig själva och skapa sitt bästa liv.
Livet är dyrbart och ibland krävs mindre eller större förändringar i livet för att må bra och kunna njuta av livet. Jag vill att just du ska inse att ingenting är omöjligt även om det snarare är ett visionärt budskap än en sanning. Jag vet att precis allt faktiskt inte är möjligt men genom att försöka, försöka igen och igen och att inte vara rädd för att misslyckas då VET jag att man kommer en bra bit på vägen mot sina drömmar och mål i livet. Låt dig inte begränsas i onödan!
Jag vill inspirera människor att våga förändra sig själva, tankebanor och därmed livet. Ganska ofta är det de små förändringarna som gör den stora skillnaden!

Så hur ska jag då nå mitt mål med bloggen? Jo genom att testa vad ni vill läsa om och vad ni tycker fungerar bäst. Om inte det fungerar så testar jag igen :-).
Kanske en liten förändring skulle fungera bättre?
Vad är det värsta som kan hända?

Jag kommer börja med att skriva om vanliga och speciella dagar i mitt liv. Jag kommer även att skriva om mina tankar och så klart konkreta tips och inlägg om fysisk och mental träning. Det blir säkert något inlägg om kost också och jag lovar redan nu att ni kommer att få stå ut med en och annan kortare rapport från något av mina race. Jag kommer att skriva när jag har något jag vill skriva om.

Jag blir väldigt glad om du som läser kommer med tankar, frågor, inspiration och glada hejarop så är du också en del i att inspirera din omgivning.





Foto: Petra Broberg. Det är även duktiga Petra som har fotat mig och Therese Malakow som är på bakgrundsbilden på bloggen. Tack för fantastiska bilder!





4 kommentarer:

  1. Din energi är inspirerande!
    Lycka till med din blogg.

    SvaraRadera
  2. Följer inte många bloggar, men den här kvalar in på listan.
    Kul!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du tycker det Christina! Heja dig och keep up the good work!

    SvaraRadera